torsdag, oktober 06, 2005

Uppdating

Uppdatering i teos liv:

*Pocketintervju gick över förväntan - inte MINSTA nervös. Hon skulle återkomma på fre. Hoppas. Hoppas!
*Tittade på en finfin lägenhet med modern igår som hon iförsej skulle bo i. Men jag blev iaf kär i den. En halvtimme efter läggdags var den möblerad o klar i mitt huvud.
*Har så mycket energi idag! De små raringarna på träningen kommer få det jobbigt :)
*Försöker tillverka en bok med omslag och inlaga till kursen. Har lite svårt att samla tankarna till något konkret på pappret hittills.
*P3 ringde för imorgon. Hujeda mej. Men det blir nog inte värre än sist. Men ändå! Lilla jag i radjo!
*Ska nog hem till R o tvinga honom att städa.


Idag kan jag nog klara av allting!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror jag också...

: )

in-a-spacesuit sa...

Teo + pocket = sant. Håller tummarna.