måndag, oktober 03, 2005

Det är roligare när det är roligt

Vi ska flytta lite granna. Kanske. Men det är väldigt spännande.

Tänk! En alldeles EGEN lya. Där man får diska när man vill o tända hur många lampor som helst (med en helsikes dyr elräkning på posten) o äta vad man vill när man vill. Fast jag ska inte klaga på friheten här nu. Men bara att man har MÖJLIGHETEN att käka korv två veckor i rad! Även om jag inte vill så KAN jag. Så det fanns massa fina små lägenheter; med balkong, med badkar, utan badkar, stora och små, hutlöst dyra och väldigt billiga. Dessutom ringde Pocketshop mig idag!

Hipp hipp OLÉ!

2 kommentarer:

in-a-spacesuit sa...

Apselut. Fun is fun.

Så jättetrevligt att ha hittat till din blogg. Den skall jag läsa med förtjusning.

in-a-spacesuit sa...

Kan man få en update? :) Hus och bokhandel.