onsdag, november 08, 2006

Prinsesstårta o LIA




FÖDELSEDAGSPRINS


Jag har fått en LIA-plats! (Lärande i Arbete = praktik på hedningsspråk) En helt fantastisk LIA! Jag ska vara på Bazar, ett inredningsprogram på tv 4+. Ska vara där under vår självstudievecka v 47 och hela 6 veckor efter nyår. De pysslar mest hela dagarna. (Tack R!)

Annars vara R här i helgen o mös o hade med sig mina vinterskor. Fast nu har snön nästan smölt bort o förvandlats till världens största hockeyrink (o DÄRFÖR är Leksingarna så himlarns bra på hockey). Dessutom hade jag förträngt att blixtlåsen var paj.

Ikväll ska vi på Leksandsbaren (ja, den heter verkligen så) och titta på modevisning som ngra från skolan anordnat. Ska hjälpa till o fota så ngra bilder kanske dyker upp snart. Förövrigt är kalasbilderna påväg till alla berörda - har bara haft helt fullt upp. Ska hem i helgen o bland annat besöka IKEA får kårens räkning, döma lite gympatävlingar o såklart hälsa på far. Dessutom kanske jag o R ska på Visningar i helgen. Mest för kul!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag har närt en rojalist vid min barm!

in-a-spacesuit sa...

Vicken kanon-LIA!

Jag ska på intervjuuuu nästa vecka ... :-D

Anonym sa...

HJERTANS GRATTIS till LIA-jobbet. Det later veldans bra och, sjelvlart, kommer det passa dig som handen i handsken!

PoK fran Washington, der alla helsar och grattar!

in-a-spacesuit sa...

Va konstigt dom stavar i USA

Anonym sa...

Grattis till LIA-platsen! Du får säkeert skitkul! Får jag följa med?