torsdag, september 22, 2005

ThereSeekBlom

Jag har en kamrat. Hon är en väldigt Underhållande Kamrat, jag brukar säga att hon är mitt underhållningsbarn. Idag ringde hon och ville boka om vår fika imorgon för hon skulle ut o göra "lite saker".

- Men jag vill inte säga vad för då kommer du bara tycka att jag är knäpp.
- Nej då, svarade jag för det är få saker med henne som fortfarande kan förvåna mig.
- Ja jo, jag ska ut och titta på kyrkor imorgon. Jag ska bestämma vart jag ska gifta mig.

I vanliga fall brukar man vid sådana tillfällen ha en fästman eller i alla fall en pojkvän. Och innehava en något högre ålder än 19 år. Kanske. Fast det här är min Kamrat som redan gjort en Bröllopsskiva och bestämt att hennes man skall sjunga hennes favoritlåt.


Synd bara att det är "You had a Bad day".

Inga kommentarer: